Me tarvitsemme viestintään kuvia, jatkuvasti. Tiedän tämän omasta kokemuksestani. Autenttinen brändikuva ei kuitenkaan tahdo löytyä perinteisestä kuvapankista. Vaikka kuvat ovat laadukkaita, niistä voi tuntua puuttuvan jotain. Brändikuvan tulisikin kertoa sinun ja yrityksesi tarinaa, mahdollisimman aidolla tavalla. Yrityksesi viestii aina visiostaan, arvoistaan ja tunnelmastaan. Kuvan tulisi tukea yrityksen viestiä.
Brändikuva voi olla hyvinkin tunnelmaltaan life-style -tyylinen. Brändikuvat voidaan ottaa viehättävässä ympäristössä, joka sovitaan kuvattavan kanssa. Brändikuvaan kannattaa panostaa ottamalla kuvausmeikki / hiukset, jotta viimeistelty lopputulos on taattu. Se ei kuitenkaan ole välttämättömyys. Usein ohjeistan kuvattavan meikkaamaan itse kuin olisi juhliin menossa. Salamalaitteen käyttö helposti vähentää meikin määrää, eli siitä ei tarvitse olla huolissaan.
Brändikuvauksesta asiakas saa itselleen halutessaan koko kuvapankin. Kuvia tarvitaankin jatkuvasti johonkin, joten on käytännöllistä, että niitä löytyy takataskusta.
Kun viestit omasta ammattitaidosta, on viestin oltava myös ammattimainen. Kuva tukee viestiä ja kokonaisuus onkin sitten jo markkinointia.
Buukkaa itsellesi ihana ja voimauttava brändikuvaus, josta riittää iloa pitkäksikin aikaa!
Comments